Bitmap for UWP
CommonShaderStage<T> クラス メソッド

C1.UWP.DX アセンブリ > C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間 : CommonShaderStage<T> クラス

このクラスのメンバの一覧は、CommonShaderStage<T>メンバを参照してください。

パブリック メソッド
 名前解説
Public メソッドPerforms application-defined tasks associated with freeing, releasing, or resetting unmanaged resources. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Gets the shader currently assigned to the device.  
Public メソッドGets the constant buffers used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
Public メソッドGets the sampler states used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
Public メソッドGets the shader resources used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Assigns a compute shader to the device.  
Public メソッドSets a single constant buffer to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Sets an array of constant buffers to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
Public メソッドSets a single sampler to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Sets an array of samplers to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
Public メソッドSets a single shader resource to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Bind an array of shader resources to the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
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参照

CommonShaderStage<T> クラス
C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間