名前 | 解説 | |
---|---|---|
![]() | Dispose | Performs application-defined tasks associated with freeing, releasing, or resetting unmanaged resources. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
![]() | Get | オーバーロードされます。 Gets the shader currently assigned to the device. |
![]() | GetConstantBuffers | Gets the constant buffers used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 |
![]() | GetSamplers | Gets the sampler states used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 |
![]() | GetShaderResources | Gets the shader resources used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 |
![]() | Set | オーバーロードされます。 Assigns a compute shader to the device. |
![]() | SetConstantBuffer | Sets a single constant buffer to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 |
![]() | SetConstantBuffers | オーバーロードされます。 Sets an array of constant buffers to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 |
![]() | SetSampler | Sets a single sampler to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 |
![]() | SetSamplers | オーバーロードされます。 Sets an array of samplers to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 |
![]() | SetShaderResource | Sets a single shader resource to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 |
![]() | SetShaderResources | オーバーロードされます。 Bind an array of shader resources to the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 |